Konu Bilgileri
Konu: yeni kuluçka mak. yapımı Yazar: Yusuf KILINÇ
Okunma: 29242 Yorum: 63
Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Yusuf KILINÇ 03-10-2014, Saat: 11:11 AM   
#1
   

Arkadaşlar yeni bir kuluçka mak. yapmayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim, önceki kuluçka makinem hüsrana uğradı çıkım alamadım Sad saklama kabım bu 60 lt. Saklama kabından makine yapıpta iyi sonuç alan arkadaşlar resim koyarsa birebir aynısını yapmak istyorum . Hiçbir ayrıntıyı atlamak istmiyorum. Lütfen yardım...
Cevapla
Soner YAYLA 03-10-2014, Saat: 11:19 AM   
#2
kardeşim hayırlı olsun ampul yerleri hazır gibi kapaktaki yuvarlaklar
VARLIĞINDAN UTANDIĞIM BİR GÜMÜŞHANELİ YOKTUR.
                                                             M.OLTAN SUNGURLU
                            GÜMÜŞHANELİ
Ara
Cevapla
Kamil SAİM 03-10-2014, Saat: 12:36 PM   
#3
(03-10-2014, Saat: 11:19 AM)Soner YAYLA Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kardeşim hayırlı olsun ampul yerleri hazır gibi kapaktaki yuvarlaklar

benimde o dikkatimi çekti Big Grin

kap harika duruyor . ? çevirme elle mi olacak otomatik mi ?

duylar lambalar termostat hazır mı ?

fan hazır mı ?
Cevapla
Yusuf KILINÇ 03-10-2014, Saat: 01:05 PM   
#4
emko 3710 termostat hazır ,nem ölçer hazr, 2 ad. bilgisayar fanı 8' lik hazır. ampulleri kaç ad. kaç w kullanmalıym?? yerleşimi nasıl yapaym? nem işini nsl yapym
Cevapla
Kamil SAİM 03-10-2014, Saat: 01:07 PM   
#5
(03-10-2014, Saat: 01:05 PM)Yusuf KILINÇ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: emko 3710 termostat hazır ,nem ölçer hazr, 2 ad. bilgisayar fanı 8' lik hazır. ampulleri kaç ad. kaç w kullanmalıym?? yerleşimi nasıl yapaym? nem işini nsl yapym

yavaş yavaş gidecez aceleye gerek yok. ampulleri 25 er w lık alın 4 tane.

kapta üstteki oval yerler ampul yeri olur. fan 2 adet se yukardan bağlarsınız biraz boşlukla tavana üfleyecek şekilde.
Cevapla
Yusuf KILINÇ 03-10-2014, Saat: 01:11 PM   
#6
Tmam kamil bey. ben ozzman 4 ad. ampl alaym hemen.
Cevapla
Yusuf KILINÇ 03-10-2014, Saat: 04:55 PM   
#7
Fan 2 ad 8' lik yetermi 12' ilk mi alaym? çevirmeyi otomatik düşünüyorum, çimukanin conturn 30 sizce nasıl olur.
Cevapla
Kamil SAİM 03-10-2014, Saat: 05:05 PM   
#8
(03-10-2014, Saat: 04:55 PM)Yusuf KILINÇ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Fan 2 ad 8' lik yetermi 12' ilk mi alaym? çevirmeyi otomatik düşünüyorum, çimukanin conturn 30 sizce nasıl olur.

harika olur. fanıda 12 lik varsa daha iyi olur. çevirme sistemini zeminden bi on cm yukarda takarsınız fanda güzel bağlanırsa sorunsuz olur.
Cevapla
Yusuf KILINÇ 03-10-2014, Saat: 05:25 PM   
#9
Kamil bey yardmınız için çok teşekkür ederim, 12'ilk fani bilgisayarcıdan alacam.Conturn. otomatik çevirmeyi de alayım resimlerle aşama aşama yapalım inşallah.
Cevapla
Kamil SAİM 03-10-2014, Saat: 05:30 PM   
#10
(03-10-2014, Saat: 05:25 PM)Yusuf KILINÇ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kamil bey yardmınız için çok teşekkür ederim, 12'ilk fani bilgisayarcıdan alacam.Conturn. otomatik çevirmeyi de alayım resimlerle aşama aşama yapalım inşallah.

abi bilgisayarcılarda çıkıntı olur. güç kaynağından filan sökerler ondan isteyin 5 tl gibi bişey derler. 220 lik fan zaten 8 tl ye aldım ben geçen gün Smile
Cevapla
ALİ BEY 03-10-2014, Saat: 05:54 PM   
#11
(03-10-2014, Saat: 05:30 PM)Kamil SAİM Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-10-2014, Saat: 05:25 PM)Yusuf KILINÇ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kamil bey yardmınız için çok teşekkür ederim, 12'ilk fani bilgisayarcıdan alacam.Conturn. otomatik çevirmeyi de alayım resimlerle aşama aşama yapalım inşallah.

abi bilgisayarcılarda çıkıntı olur. güç kaynağından filan sökerler ondan isteyin 5 tl gibi bişey derler. 220 lik fan zaten 8 tl ye aldım ben geçen gün Smile


kamil abbi 220 lik fanı 220 adaptörlemi yoksa termostatamı bağlı ?
HOROZ KENTLİ
Ara
Cevapla
Serkan YILDIRIM 03-10-2014, Saat: 07:00 PM   
#12
hayırlı olsun inş güzel bir makina olur.saklama kabını 60lt kaça aldınız acaba?bende ikinci saklama kabı makınamı yapcam fiyat araştırıyorum.
Cevapla
Kamil SAİM 03-10-2014, Saat: 08:12 PM   
#13
(03-10-2014, Saat: 05:54 PM)Ali BEY Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-10-2014, Saat: 05:30 PM)Kamil SAİM Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-10-2014, Saat: 05:25 PM)Yusuf KILINÇ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kamil bey yardmınız için çok teşekkür ederim, 12'ilk fani bilgisayarcıdan alacam.Conturn. otomatik çevirmeyi de alayım resimlerle aşama aşama yapalım inşallah.

abi bilgisayarcılarda çıkıntı olur. güç kaynağından filan sökerler ondan isteyin 5 tl gibi bişey derler. 220 lik fan zaten 8 tl ye aldım ben geçen gün Smile


kamil abbi 220 lik fanı 220 adaptörlemi yoksa termostatamı bağlı ?

220 yi direk elektriğe bağlıyorsun devamlı çalışıyor.
Cevapla
Can YILDIZ 03-10-2014, Saat: 09:08 PM   
#14
Kardeş hayırlı olsun şimdiden çok güzel bir makine olacağı kesin Smile Soruların oldukça buradan sor bende 55Lt den yapdım ilk makinemi 1 hafta içerisinde tamamıyla bitti bugün Smile
Ara
Cevapla
Rasim Efekan ALTUN 03-10-2014, Saat: 09:19 PM   
#15
Siz 55L-60L kap dedikçe benim canım sıkılıyor. Acaba 30L alıp kötü mü yaptım diye. Acaba ben de büyük mü alsaydım?
Ara
Cevapla
Mustafa SARPKAYA 03-10-2014, Saat: 09:22 PM   
#16
Bilgisayarcidan çıkma fan almayın bir süre sonra ses ve titreme yapıyor. 220 lik tercih edin bence cünkü sizin kapta buyuk. Sirkulasyon iyi olur. 12 likler kelebek kanadi gibi yelliyor. Ben iki tane taktim bu yuzden. Cevirme, su ekleme vs gibi isleri mumkun oldugunca kapagiacmadan halledebileceginiz sistemler yapin. Ben bunlari kendi makinemin eksiklikleri olarakta goruuorum. İleride bu sekide duzenleme yapacagim bende kismet olursa...

Kolay gelsin

(03-10-2014, Saat: 09:19 PM)Rasim Efekan ALTUN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Siz 55L-60L kap dedikçe benim canım sıkılıyor. Acaba 30L alıp kötü mü yaptım diye. Acaba ben de büyük mü alsaydım?

Rasim bey buuk kap rahatlik ve cok yumurta kucuk kap dar alan ve az yumurta demek. Oncelikle ne istediginize karar verin. Bir seferde 70-80 yumurta mi koyacaksiniz yoksa 20-30 yumurta bana yeter de artar mi diyorsunuz. İkici şıksa 30 lt iyidir. Hem lt yukseldikce kontrol zorlasiyor ve galiba cikimda biraz dusuyor.
Cevapla
Yusuf KILINÇ 03-10-2014, Saat: 09:50 PM   
#17
Serkan bey koçtaştan aldm 39 TL.

Can bey teşekküredderim yapım aşamasında soruları olacak, ayrıca sizinkide iyi olur inş.

Mustafa bey 12'ilk alcam, önerimiz için teşekkür ederim.
Cevapla
Kamil SAİM 03-11-2014, Saat: 12:27 PM   
#18
(03-10-2014, Saat: 09:22 PM)Mustafa SARPKAYA Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bilgisayarcidan çıkma fan almayın bir süre sonra ses ve titreme yapıyor. 220 lik tercih edin bence cünkü sizin kapta buyuk. Sirkulasyon iyi olur. 12 likler kelebek kanadi gibi yelliyor. Ben iki tane taktim bu yuzden. Cevirme, su ekleme vs gibi isleri mumkun oldugunca kapagiacmadan halledebileceginiz sistemler yapin. Ben bunlari kendi makinemin eksiklikleri olarakta goruuorum. İleride bu sekide duzenleme yapacagim bende kismet olursa...

Kolay gelsin

(03-10-2014, Saat: 09:19 PM)Rasim Efekan ALTUN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Siz 55L-60L kap dedikçe benim canım sıkılıyor. Acaba 30L alıp kötü mü yaptım diye. Acaba ben de büyük mü alsaydım?

Rasim bey buuk kap rahatlik ve cok yumurta kucuk kap dar alan ve az yumurta demek. Oncelikle ne istediginize karar verin. Bir seferde 70-80 yumurta mi koyacaksiniz yoksa 20-30 yumurta bana yeter de artar mi diyorsunuz. İkici şıksa 30 lt iyidir. Hem lt yukseldikce kontrol zorlasiyor ve galiba cikimda biraz dusuyor.

onu bende düşünüyorum abi dışardan bir boru sallayacağım içeriye huni ile ekleyeceğim yoksa böyle sıkıntı oluyor.
Cevapla
Yusuf KILINÇ 03-11-2014, Saat: 02:10 PM   
#19
Bende öyle yapayım ozaman daha iyi olur.
Cevapla
Yusuf KILINÇ 03-11-2014, Saat: 03:26 PM   
#20
   
Kamil bey fan ve ampul aldım. Fan 12'ilk 220 ye direk bağlanmaz galiba demi adaptör olması lazım.
Cevapla


yeni kuluçka mak. yapımı Konusu Araçları
Direk Link
HTML Link
BBCode Link
Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yeni yaptığım yarı otomatik Kuluçka Makinesi Serdar Kesici 4 676 03-16-2018, Saat: 10:58 AM
Son Yorum: Serdar Kesici
  Buzdolabından Kuluçka Makinesi Sizlerin yönlendirmesiyle yapalım. Safa ÇİNAR 1 449 03-05-2018, Saat: 05:31 PM
Son Yorum: Safa ÇİNAR
  Arduino ile Kuluçka Makinası Ali Debre 2 2,039 02-14-2018, Saat: 11:12 PM
Son Yorum: İbrahim Selcuk
  162 yumurta kapasiteli yeni makinam Tolga Demir 2 2,017 12-30-2017, Saat: 08:07 PM
Son Yorum: MUSTAFA KILIÇ
  Amatörlükden kurtulalım. El yapımı tam otomatik kuluçka. Yıldırım SARI 14 4,928 05-26-2017, Saat: 10:25 AM
Son Yorum: Yıldırım SARI
  The Gurk - Tam Otomatik Kuluçka Makinası Eray Yaşyerli 4 2,621 05-06-2017, Saat: 10:57 PM
Son Yorum: Eray Yaşyerli
Photo Amator Arduino ile Kulucka Makinasi İbrahim Selcuk 75 46,954 05-06-2017, Saat: 10:48 PM
Son Yorum: Eray Yaşyerli
Exclamation Deneme aşamasında olan kuluçka makinem EYÜP ÖZKAN 6 3,095 04-24-2017, Saat: 11:47 AM
Son Yorum: EYÜP ÖZKAN
  Saklama Kabından Kuluçka Makinam tarik aksoy 5 3,397 03-24-2017, Saat: 02:16 AM
Son Yorum: A.Ümit GÜNENDİ
  Kuluçka Makinası yaptım Nem artmıyor Berk Demirakı 8 6,051 12-28-2016, Saat: 11:18 PM
Son Yorum: ali altur

Hızlı Menü: