Konu Bilgileri
Konu: ÜLKEMİZDE AVLANILMASINA İZİN VERİLEN HAYVANLAR Yazar: Burhan ÖZDEMİR
Okunma: 3240 Yorum: 9
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Burhan ÖZDEMİR 11-02-2012, Saat: 01:28 AM   
#1
   
05318974172
Ara
Ömer EVSEN 11-02-2012, Saat: 01:35 AM   
#2
Burhan Kardeşim bu sene Hedili civarında keklik var mı? bizim buralarda hiç bir şey kalmadı, hatta bu sene Bıldırcın bile gelmedi diyorlar...
Ara
Burhan ÖZDEMİR 11-02-2012, Saat: 01:47 AM   
#3
ÖMER abi bizim oralara yabancı avcı giremiyor dışardan avcı gelmiyor hem köylü izin vermiyor hemde yasak geldi 5yıl ondan dolayı keklik çok geçen senede keklik salında 500 tane epeyi fazlalaştılar köyden 1 2 giden avcı var kekliğimiz bu sene bolmuş daha gitmek nasip olmadı birşeyide düzeltelim hedili değil hedi Big Grin köyümün adı


http://www.hediliyim.com
05318974172
Ara
Burhan ÖZDEMİR 11-02-2012, Saat: 01:49 AM   
#4
bizim bölge dağlık bıldırcın yok ama yan köylerde varmış tek tük kalkıyorlarmış...
05318974172
Ara
Ömer EVSEN 11-02-2012, Saat: 01:57 AM   
#5
Burhan kardeşim bildiğim şeydi hedi meselesi yinede dalgınlık oldu, affola Hedi lilere selam olsun...
Ara
Burhan ÖZDEMİR 11-02-2012, Saat: 02:03 AM   
#6
önemli değil ömer abi gelmişliğin varmı bizim oralara
05318974172
Ara
Ömer EVSEN 11-02-2012, Saat: 02:08 AM   
#7
Elazığa çok geldim fakat Hedi kısmet olmadı ama adını duymuştum hatta senin Hedi sitesine de bakmıştı. O nedenle ok ayrıntılı olmasa da biliyorum. Gerçi sen Hedi de Kalmıyordun diye hatırlıyorum yanlı hatırlamıyorsam tabi Wink
Ara
Burhan ÖZDEMİR 11-02-2012, Saat: 02:27 AM   
#8
Evet ömer abi aydındayım ben ama belli olmuyor gidip geliyorum devamlı elazığa ava gidecem beklerim sizide güzel bi elazığ kekliği yedireyim size.
05318974172
Ara
Ahmet BULUT 11-02-2012, Saat: 02:36 AM   
#9
Hedi dedinizde hedik geldi aklıma bugday kaynstinca bulgur icin hedik derler bizim koyde kazandan alıp yemek mis gibi koy kokusu esliginde cocukluguma gittim
Big GrinBig Grin
Ara
Ömer EVSEN 11-02-2012, Saat: 02:45 AM   
#10
Ahmet abi zazaca da hedi yavaş manasına da gelir yavaş ama etkili manasında hedi denmiş olabilir, hedik e gelince içinde bir de nohut oldumu Allahhhhh , yine şekerimi yükseltmeyin bak bakliyat yasak zaten bu aralar...
Ara


ÜLKEMİZDE AVLANILMASINA İZİN VERİLEN HAYVANLAR Konusu Araçları
Direk Link
HTML Link
BBCode Link
Paylaş


Hızlı Menü: